10 Φεβ 2013

ο Αντίχριστος της Κύπρου




Συνομιλώντας με ένα Σατανιστή

«θέλει λυθεί ο σατανάς εκ της φυλακής αυτού και θέλει εξέλθει»

Κάποτε, όπως μοίραζα τα φυλλάδια μου, εμφανίστηκε μπροστά μου ένας Σατανιστής. Προσπαθούσε να με πείσει ότι υπάρχει Διάβολος και ότι είναι πανίσχυρος. Ήταν φανατικός οπαδός του σχεδίου «Ανάν» και του Νίκου Αναστασιάδη. «…Ήντα μπου ξέρουν οι ππουσστοπαπάες;» μου είπε και το στόμα του άφριζε. «Εν ηξέρει ο Νίκος Μας τζιαι ο Μαύρος Άγγελος ποιον εν το σωστό;» συνέχισε. Μαύρο Άγγελο αποκαλούσε τον Κόφι Ανάν. Αυτός έλεγε, έλεγε, έλεγε και εγώ άκουγα με στωϊκότητα προσπαθώντας να βάλω διάγνωση… Αφού δεν είχε πλέον τι άλλο να πει σιώπησε. «Φέρτον δα ρε» του είπα. «Ποιον;» με ρώτησε. «Τον Διάβολο ρε». «Ήντα μπου να τον κάμεις; Εν να προσκυνήσεις τζιαι συ;». «Όϊ ρε εν να του βάλω μια καβλιά, εν να του αντινάξω τζιαι μια κλωτσιά τζιαι εν να τον στείλω στα Ανάθεμα πάλε». Έφυγε απειλώντας «Τον 6ο μήνα πριν την νίκη, τα χρόνια του κυρίου μου επί της γης θα γίνουν 66 και σύντομα θα κλάψει η Κύπρος και ο λαός της» μου είπε.

Εσείς πως φαντάζεστε τον Αντίχριστο; Δεν πρέπει να μοιάζει στην μορφή με τον Χίτλερ; Να οργίζεται, να θυμώνει, να πετάσσει τασάκια… τζιαι να θέλει να τζιεράσει την γειτονιά επειδή επέθανε ένας Αρχιεπίσκοπος;

Δεν είναι ο Νίκος Αναστασιάδης, που στα πλαίσια της συγγενοκρατίας και της κομματοκρατίας βόλεψε τον άλλον Αντίχριστο δίδυμο αδελφό του Πάμπο, σαν Ειδικό Αστυνομικό και εκείνος χρησιμοποιώντας την «σφραγίδα του θηρίου» έκανε σωματεμπορία γυναικών;

Ακούσαμε χθες 27.9.2012 ότι ο Νίκος Αναστασιάδης, τον έκτο μήνα πριν τις εκλογές, γιόρτασε τα εξηκοστά έκτα γενέθλια του (666).

Ξέρετε τι σημαίνει Τρόικα; Απαναΐα μου !!! Ρωτήστε αυτούς που ζουν στην Αθήνα, στην Πελοπόννησο, στη Στερεά … Οικογένειες που μέχρι χθες έμεναν σε ωραία σπίτια βρέθηκαν να ζουν σε εμπορευματοκιβώτια, επειδή έχασαν τις δουλειές τους και δεν μπορούσαν να πληρώσουν τη δόση του δανείου. Αποσκελετωμένοι άνθρωποι μεταφέρονται λόγω ασιτίας για περίθαλψη στα νοσοκομεία όπως στα χρόνια της Γερμανικής Κατοχής. Άνθρωποι ψάχνουν μέσα στα σκουπίδια για φαγητό… Σε αυτή τη κατάσταση οδήγησε το αδελφό κόμμα του Νίκου Αναστασιάδη, η «Νέα Δημοκρατία» του Κώστα Καραμανλή (που εξαφανίστηκε) μαζί με το σοσιαΛηστικό ΦΑΣΟΚ («Μαζί τα φάγαμε…») την «ελεύθερη» Ελλάδα. Φανταστείτε τι θα συμβεί εδώ εάν αναλάβει ένας ψυχοπαθής που πετάσσει τασάκια και τσιριλλά… στους συνεργάτες του. Παναΐα μου, Παναΐα μου, ανέν κακό τζιαι ξόριστον. Περιμένετε να δείτε τι θα πάθουμε μετά τις εκλογές, εάν αναλάβει αυτός ο Παρανοϊκός μαζί με την Τρόικα… 



Ενημέρωση από ένα email
Δες τι βρήκα στη wikipedia για αυτόν: Διετέλεσε πρόεδρος της Λέσχης Λάιονς Λεμεσού (1980-1981). Ξέρουμε πολύ καλά πως η λέσχη "Lions" όπως και οι ροταρυ είναι παρακλάδια της μασωνίας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: